Ambasador Szkolnej Wynalazczości

Ambasador Szkolnej Wynalazczości

Cel konkursu:Wyróżnienie najciekawszych projektów wynalazków lub innych rozwiązań technicznych (np. ulepszenia łopatek
do piaskownicy, ołówka, grzebieni spełniające wymogi funkcjonalności
i przedstawione w formie ręcznie wykonanego prototypu), gier planszowych lub komputerowych (gry planszowe musza być skomplikowane, gry w których gracz przesuwa się na polach o liczbę wyrzuconych oczek będą dyskwalifikowane!; jeśli chodzi o gry komputerowe muszą być wykonane z zastosowaniem kodu Scratch) wymyślonych przez dzieci.

Regulamin konkursu:

  1. Dwie kategorie wiekowe: 7-10 lat i 11-13 lat
  2. przebieg konkursu

 

I etap – prace należy nadsyłać do 8 maja 2017 roku (zgłoszenia mogą zawierać nośniki (pendrive, płyty CD
i DVD) z opisem projektu, projekt konkursu lub materiały z nim związane), jury konkursowe spośród nadesłanych prac wybierze 8, które przeją do następnego etapu.

 

Prace należy przekazać szkolnemu opiekunowi konkursu
p. Monice Satoła do dnia 24 kwietnia 2017 roku.

 

II etap - nagradzanie zwycięskich projektów.

Zwycięscy każdej z kategorii otrzymują 500 zł i dyplom Szkolnego Ambasadora Wynalazczości.

Więcej informacji pozyskacie u szkolnego organizatora p.Moniki Satoła oraz na stronie internetowej organizatora konkursu :http://www.uprp.pl/regulamin/Menu05,792,28,index,pl/